Εγω.

9:11:00 μ.μ.

«Είμαι περίεργη, διαφορετική, μου το λένε συνέχεια και έχω φτάσει σε σημείο να το έχω αποδεχθεί.
Έχω τάσεις φυγής, πνίγομαι, βαριέμαι εύκολα θέλω συχνά να φεύγω, χρειάζομαι χρόνο μόνη μου για να μείνω σώφρων.
Έχω τις μέρες μου, όπως όλοι μας βέβαια, αλλά εντονότερα. 
Χρειάζομαι μέρες που θα είμαι συνέχεια έξω και θα κοινωνικοποιούμαι, αλλά και μέρες που δεν θα σηκώνομαι από το κρεβάτι και θα είμαι χαμένη στις σκέψεις μου.
Μ' αρέσει να ονειροπολώ, να δημιουργώ σενάρια με το μυαλό μου και να κατατρέχω εκεί όποτε θέλω.
Είμαι άτομο των άκρων, 
νιώθω έντονα ή δεν νιώθω καθόλου, συμπαθώ πολύ ή αντιπαθώ ολοκληρωτικά, μοιράζομαι τα πάντα ή τα κρατάω όλα για τον εαυτό μου.
Είμαι τρομερά αντιδραστική και πεισματάρα.
Είμαι άνθρωπος δύσκολος να αγαπήσεις, περίεργος, νιώθω έντονα αλλά ξαφνικά χάνομαι, θέλω να φύγω, προτιμώ τις μεταμεσονύχτιες συζητήσεις σε μέρη με θέα παρά τη διασκέδαση μέχρι το πρωί.
Δεν έχω την παραμικρή αίσθηση του χιούμορ, έτσι μου λένε τουλάχιστον.
Είμαι βιβλιοφάγος, μπορώ να περάσω ώρες ασταμάτητες στη βιβλιοθήκη και να διαβάζω, χωρίς να με νοιάζει η έλλειψη ανθρώπινης επαφής.
Λατρεύω την τέχνη και την ποίηση,
όχι τόσο την δομημένη, γεμάτη ομοιοκαταληξίες και όμορφες λέξεις ποίηση, αλλά την ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων του ατόμου, τα κείμενα εκείνα που όταν τα διαβάζεις, μπορείς να νιώσεις όπως ένιωθε και ο συγγραφέας.
Μου αρέσει να μελετάω τους ανθρώπους, να προσπαθώ να καταλάβω τι σκέφτονται και πώς νιώθουν.
Είμαι της άποψης πως η πραγματική τέχνη βρίσκεται στους ανθρώπους γύρω μου, στα χαμόγελα και τις ματιές τους.
Μου αρέσει περισσότερο η παρέα με τους άνδρες γιατί ξέρω πως αυτοί πάντα σου μιλάνε ξεκάθαρα, χωρίς υπαινιγμούς και παθητικότητες.
Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι, το μυαλό μου τρέχει συνέχεια και αυτός είναι πολλές φορές ο λόγος που δείχνω κουρασμένη και στεναχωρημένη
Είμαι δυναμική και ξεκάθαρη.
Βέβαια, βλέπεις, τις περισσότερες φορές δεν αντιμετωπίζομαι όπως μου αξίζει αλλά δεν κάνω κάτι γι' αυτό.
Αυτό είναι το πρόβλημα μου.»
Και με αυτό, έκλεισε την κατάθεση ψυχής της σε εκείνον το φθινοπωρινό αυτό απόγευμα.



You Might Also Like

0 σχόλια

Όσο περίεργος και να 'σαι, όσο μοναδικός και ξεχωριστός, να ξέρεις ότι κάποιος, κάπου σε αγαπάει και νοιάζεται.